Verisk: تا 57 میلیارد دلار خسارت بیمه شده از طوفان ایان
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

بر اساس گزارش Verisk، خسارات بیمه شده از طوفان ایان به اموال خشکی بین 42 تا 57 میلیارد دلار خواهد بود که بیشتر خسارت - 38 تا 51 میلیارد دلار - ناشی از خسارت باد است.

Verisk در گزارش خود از طوفان گفت: "خسارات در مناطقی که ایان در جنوب غربی فلوریدا به خشکی رسید و در اطراف آن شدیدتر بود." از از بین رفتن قابل توجه پوشش سقف در منازل مسکونی تا پاره شدن غشای سقف در سازه های تجاری متغیر بود. همچنین آسیب های زیادی به عناصر اجزای ساختمان و روکش فلزی دیده می شود.


بخش عمده ای از موجودی مسکونی که ایان در نزدیکی فورت مایرز، فلوریدا در آن دست به دست می شود، در خانه های ساخته شده است. Verisk گفت که چندین پارک خانگی تولیدی آسیب های زیادی را متحمل می شوند، از از بین رفتن سقف ها تا تخریب کامل.

خسارات ناشی از طوفان به صنعت بیمه خصوصی می تواند 3 تا 5.5 میلیارد دلار دیگر را شامل شود. طبق گفته Verisk Extreme Event Solutions، تقریباً تمام خسارات بیمه شده به فلوریدا نسبت داده می شود، که کمتر از 1٪ ناشی از سقوط بعدی طوفان ایان در کارولینای جنوبی است.

ساخت و ساز خانه های مسکونی در مناطق تحت تاثیر Ian بیشتر بر روی تخته سنگ ساخته شده است. موج طوفان باعث "ویرانی عظیم" برای این نوع جوامع از جمله فروپاشی کامل شد.

Verisk افزود، این برآورد خسارات وارده به برنامه ملی بیمه سیل و همچنین تأثیرات دعوی قضایی یا تورم اجتماعی را به مطالبات، که می‌تواند منجر به کاهش 60 میلیارد دلاری شود، در نظر نمی‌گیرد.

در روز جمعه، کارن کلارک و شرکت مدل، خسارت بیمه شده از طوفان ایان را نزدیک به 63 میلیارد دلار برآورد کرد. این برآورد دعوی قضایی و افزایش تقاضا را در فلوریدا در نظر گرفت.

برآورد KCC نزدیک به 63 میلیارد دلار خسارات بیمه شده طوفان یان

در همین حال، RMS مدلساز فاجعه گفت که تیم آن در حال کار برای بازسازی ردپای چالش برانگیز بیمه شخص ثالث در کرج باد طوفان ایان است. RMS هنوز تخمین زیان را برای عموم منتشر نکرده است.

طوفان بزرگ ایان یک رویداد تاریخی و بسیار پیچیده است - یک رویداد رده 4 با حداکثر سرعت 150 مایل در هر سرعت باد و شعاع 50 کیلومتر، موج طوفان عظیم و سیل داخلی، که همه به احتمال زیاد نشان می دهد که ایان یکی از پرهزینه ترین ها است. محسن رهنما، مدیر ارشد مدل‌سازی ریسک در RMS، گفت: «تقسیم تلفات بین باد و طوفان بحث‌برانگیز خواهد بود.»

رهنما گفت: اساساً من معتقدم این رویداد چشم انداز بازار بیمه فلوریدا را تغییر خواهد داد.

 




:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: